Mobiler Long Life – płyn do chłodnic gotowy do użycia 1L

OPIS PRODUKTU

Nowoczesny płyn do chłodnic z wbudowanym lejkiem do wszystkich marek i rodzajów samochodów.

WŁAŚCIWOŚCI PRODUKTU

Mobiler Long Life – nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych gotowy do użycia cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
 

  • Zapewnia optymalną temperaturę pracy w każdych warunkach  – unikana receptura chroni silnik przed przegrzaniem w okresie letnim oraz przed zamarznięciem płynu w układzie w okresie zimowym. Zapewnia optymalną temperaturę pracy silnika przez cały rok. Działa do temperatury -35oC
  • Do wszystkich rodzajów chłodnic – produkt przeznaczony jest stosowania w chłodnicach wykonanych z aluminium oraz innych stopów metali
  • Pełna ochrona silnika – specjalny pakiet dodatków antykorozyjnych i uszlachetniających zapobiega korozji układu chłodzenia zapewniając prawidłową pracę silnika przez wiele lat
  • Certyfikat zgodności – Mobiler spełnia rygorystyczne normy amerykańskie ASTM D 3306 i ASTM D 2570 oraz normę PN-C 40007. Najwyższa jakość płynu została potwierdzona certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie

SPOSÓB UŻYCIA

Otwieranie kanistra:

Podnieść uchwyty na korku i pociągnąć do góry, aż do pojawienia się lejka. Odkręcić nakrętkę na lejku i usunąć plombę. Po nalaniu płynu – zakręcić nakrętkę na lejek i schować lejek.

  1. Usuń stary płyn z układu chłodzenia a następnie dokładnie wypłucz cały układ chłodzący czystą wodą lub specjalnym środkiem do płukania chłodnic.
  2. Napełnij układ nowym płynem Mobiler do poziomu zalecanego przez producenta samochodu. Zazwyczaj jest on określony na zbiorniku wyrównawczym.
  3. Uruchom silnik i odpowietrz układ chłodzenia zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
  4. Uzupełnij płyn w zbiorniku wyrównawczy do wymaganego poziomu.


UWAGA:

wymiany płynu w układzie chłodzenia silnika należy dokonywać zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta i tylko na „zimnym” silniku.